11.03.2011

Taylor ♥


Natt til 9. mars drømte jeg om konserten jeg skulle på dagen etter. Og når jeg satt på bussen inn til Oslo var det helt uvirkelig at jeg skulle se yndlingsartisten min. Jeg elsker ikke bare musikken , men personen bak. Og når konserten begynte hadde jeg tårer i øyekroken. Dagen hadde kommet og var på konsert. En veldig ut av meg selv opplevelse. 

Konserten innfridde til de grader. Alt fra sceneshowet , kjolene , jenta , musikken og stemmningen var på topp. Jeg skrek og sang for full hals. Og klappet så mye at jeg mistet følelsen i hendene.
Jeg hadde sitteplasser. Først satt jeg meg feil og havnet langt bak. Men så viste det seg at jeg skulle sitte på en av fremste sitteplassene. 

Jeg klarte ikke å la være å smile den kvelden. Og jeg sovnet til Taylor fantastiske sanger.